Co zrobić, żeby zwiększyć wpływy ze sprzedaży biletów w transporcie zbiorowym? Czy kluczem jest zwiększenie liczby kontroli czy raczej poszerzenie kanałów dystrybucji biletów, tak, aby każdy pasażer miał możliwość ich zakupienia w najbardziej dogodnym dla siebie momencie?
W dyskusji wezmą udział:
- Dariusz Grajda, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Koleje Mazowieckie-KM Sp. z o.o.
- Paweł Bugajski, Graduate Transport Planner, Mott MacDonald
- Patryk Zakrzewski, kierownik projektu MKA, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
- Przedstawiciel Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie
- Bernard Zapatka, Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
- Bogusław Prokop, Dyrektor, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej
- Leszek Ruta, Członek Zarządu, Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o., Prezes Zarządu Stowarzyszenia Transportu Publicznego
- Zbigniew Papierski, Prezes Zarządu, MPK – Łódź Sp. z o.o.
Konferencja odpowie na pytania:
- Gdzie szukać najlepszych rozwiązań dla zwiększenia sprzedaży biletów w transporcie zbiorowym?
- Czy lepiej postawić na efektywną kontrolę i realną groźbę kary, czy zwiększyć sieć kanałów dystrybucyjnych?
- Ilu pasażerów jeździ na gapę i ilu z nich mogłoby faktycznie zapłacić za bilet, gdyby im to ułatwić?