Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.DZIEŃ PIERWSZY, 10 marca 2015 | ZWIŃ |
10:00 |
Rejestracja, poranna kawa |
SESJA 1: ZAPOTRZEBOWANIE A MOŻLIWOŚCI |
|
10:30 |
Powitanie i wprowadzenie |
10:40 |
Projekt REFRESCO, czyli jak konstruować innowacyjny tabor kolejowy – tworzenie ram prawnych na rzecz stosowania nowoczesnych materiałów w produkowanym i modernizowanym taborze pasażerskim i towarowym
|
11:00 |
Wprowadzenie: Uregulowania unijne nakierowane na ekologiczny i efektywny tabor kolejowy
|
11:20 |
Wprowadzenie do panelu dyskusyjnego: Wykorzystanie innowacyjnych technologii i materiałów w konstrukcji taboru kolejowego a koszty jego produkcji i eksploatacji. Re-design, naprawy, modernizacja
|
12:20 |
Efektywność kosztowa w modernizacji używanego taboru kolejowego przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Re-design, modernizacja vs. pozyskiwanie nowych pojazdów
|
12:40 |
Wpływ parametrów pojazdu na koszty infrastruktury i przewozów
|
13:00 |
Technologia dla korzyści. Energooszczędność, niezawodność, komfort jazdy
|
13:20 |
Lunch |
SESJA 2: BIZNES I TECHNOLOGIA |
|
14:10 |
Efektywne narzędzia testowania taboru kolejowego - doświadczenia centrum testowego VUZ Velim
|
14:30 |
Jak stworzyć silny związek pomiędzy badaniami naukowymi a przemysłem - zapotrzebowanie na nowoczesny tabor kolejowy w Rumunii
|
14:50 |
Poole taborowe szansą dla producentów taboru kolejowego?
|
15:10 |
Diagnostyka pokładowa a nowoczesna formuła zarządzania utrzymaniem (CBM, condition based maintenance). Doświadczenia brytyjskie
|
15:30 |
Simon Wijnakker - Kolej, Kolor, Design, Inspiracja
|
15:50 |
Design: Idea, Narzędzie, Metoda
|
16:10 |
Zakończenie i wnioski końcowe |
DZIEŃ DRUGI, 11 marca 2015 | ZWIŃ |
8:30 |
Rejestracja, poranna kawa |
SESJA 3: LOKOMOTYWY - CO I JAK BUDOWAĆ ORAZ MODERNIZOWAĆ? |
|
9:00 |
Eksploatacja a koszty: w poszukiwaniu homogeniczności taboru kolejowego - studia przypadków i wnioski
|
9:20 |
Panel dyskusyjny: Jaka będzie lokomotywa przyszłości? Nowoczesne technologie w budowie i modernizacji lokomotyw spalinowych i elektrycznych
|
10:10 |
Zakup nowych lokomotyw lub modernizacja - przykład modernizacji taboru dla AB Lietuvos geležinkeliai, praktyka w realizacji projektów na rynkach wschodnich
|
10:30 |
Współpraca z Chinami. Rola i potencjał rozwoju kolei
|
10:50 |
Knorr-Bremse - 110 lat doświadczeń producenta. Bezpieczeństwo, technologia, innowacje – rozwiązania dla pojazdów szynowych
|
11:10 |
Przerwa kawowa |
11:30 |
Ubezpieczenia casco oraz odpowiedzialności cywilnej dla przewoźników kolejowych
|
11:50 |
Pułapki i zagrożenia dla producentów taboru i przewoźników kolejowych - regulacje dopuszczania do eksploatacji pojazdów kolejowych w Polsce
|
12:10 |
Dostępność i niezawodność lokomotyw elektrycznych na przykładzie Dragona
|
12:30 |
Lokomotywy Traxx AC3 – nowe rozwiązania technologiczne dla ekonomiczności, efektywności i ekologiczności towarowego transportu kolejowego
|
12:50 |
Wpływ unijnych regulacji w zakresie interoperacyjności na rynek lokomotyw elektrycznych
|
13:10 |
Lunch |
SESJA 4: UKRAINA – RYNEK O OGROMNYM POTENCJALE |
|
14:10 |
Wprowadzenie: Koleje na Ukrainie – możliwości i potrzeby zmian
|
14:30 |
Zapotrzebowanie na nowy i modernizowany tabor kolejowy na Ukrainie
|
14:50 |
Dostęp pojazdów kolejowych i innych produktów do infrastruktury kolejowej na Ukrainie
|
15:10 |
Oferta przemysłu kolejowego na Ukrainie dla państw Unii Europejskiej
|
15:30 |
Zakończenie II dnia konferencji |
dr inż. Marek Babeł
Instytut Pojazdów Szynowych Politechniki Krakowskiej
Jacek Biłas
Prezes Zarządu, Knorr-Bremse Systemy dla Kolejowych Środków Lokomocji PL Sp. z o.o.
Majid Belkhayat
Dyrektor Handlowy, Newag SA
Mariusz Bernaś
Kierownik Działu Badań i Rozwoju, Newag SA
Piotr Canowiecki
Polsko-Chińska Izba Gospodarcza
Mihaela Carabineanu
Dyrektor Rumuńskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Kolejowego, AFER
Jarosław Chałas
Radca Prawny, Partner Zarządzający, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy
Tomasz Piotr Chudzinski
Centrum Grabskiego – Fundacja Centrum im. Władysława Grabskiego
Rostyslav Domin
Dyrektor Polityki Technicznej, Państwowa Administracja Transportu Kolejowego na Ukrainie
Dragos Floroiu
Główny Inspektor Rumuńskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Kolejowego, AFER
Wolf-Dietrich Geitz
Partner, Railistics
Maciej Górowski
Kierownik Zespołu Konstrukcyjnego, Newag SA
Dr Petr Kaván
Dyrektor ds. Technologii i Rozwoju, Výzkumný Ústav Železniční
Janusz Kućmin
Generalny Przedstawiciel, Bombardier Transportation
Bogusław Kowalski
Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy
Zenonas Kuzborskis
UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas
Andrzej Liwacz
Dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Klientów Korporacyjnych, PZU SA
Piotr Michalak
P.o. Kierownika Zakładu Lokomotyw, IPSz "Tabor"
Aleksandr Mowczan
UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas
Paweł Ogrodnik
Orlen KolTrans Sp. z o.o.
Marcin Paczewski
Radca Prawny, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy
Bartosz Piotrowski
Szef Zespołu Wzornictwa, PESA Bydgoszcz S.A.
Jan Raczyński
Instytut Kolejnictwa
Stanisław Skalski
Członek Zarządu, Stadler Polska
Konstantin Skorik
Prezes Zarządu, Freightliner PL
Justin Southcombe
Commercial Director, Perpetuum
Tetiana Trypolska
Dyrektor, Centrum Audytu Technicznego Kolei Ukraińskich SE "DNDC UZ"
Hubert Stępniewicz
Prezes Zarządu, VIS Systems
Paweł Wajda
White & Case
Dr. Uwe Weiger
DB Fahrzeuginstandhaltung GmbH
Simon Wijnakker
Railcolor.net
Adam Piotr Zając
Dyrektor Wykonawczy, Stowarzyszenie Transportu Publicznego
Robert Ziniewicz
UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas
Andrzej Żurkowski
Dyrektor, Instytut Kolejnictwa