Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.DZIEŃ PIERWSZY, 16 marca 2016 | ZWIŃ |
10:00 |
Nowa perspektywa budżetowa Unii Europejskiej a zakupy taboru kolejowego w Polsce
|
10:30 |
Wstęp - rynek sprzedaży taboru kolejowego w Polsce na tle regionu
|
CZĘŚĆ 1: MODERNIZOWAĆ CZY KUPOWAĆ NOWE – DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIA | ZWIŃ |
11:00 |
Opłacalność modernizacji lokomotyw w polskich warunkach – wyniki badań
|
11:30 |
Modernizacja używanych lokomotyw z zastosowaniem alternatywnych technik napędowych
|
11:50 |
Poprawa wydajności używanego taboru zamiast nowych inwestycji - doświadczenia niemieckie
|
12:10 | Modernizacja a zakup w perspektywie producenta |
12:30 | Przerwa kawowa |
CZĘŚĆ 2: ZMIANY NA RYNKU LOKOMOTYW – KONSTRUKCJE, POTRZEBY ZAKUPOWE | ZWIŃ |
12:50 |
Czy stoimy u progu zmian na rynku lokomotyw towarowych? Potrzeby zakupowe i modernizacyjne polskich przewoźników
|
13:20 |
Zasobniki energii w lokomotywach i napędy hybrydowe – wciąż innowacja, czy już standard w ofercie producenta?
|
13:50 |
Pojazdy szynowo-drogowe – efektywna alternatywa dla lokomotyw manewrowych
|
14:10 |
TX Logistik – pomiędzy wynajmem a zakupem lokomotyw
|
14:30 |
Panel dyskusyjny: Potrzeby zakupowe i modernizacyjne przewoźników w Europie Środkowo-Wschodniej
|
15:30 | Lunch |
16:30 | Zakończenie I dnia konferencji |
DZIEŃ DRUGI, 17 marca 2016 | ZWIŃ |
9:00 |
B+R w taborze szynowym
|
CZĘŚĆ 3: WAGONY TOWAROWE – INNOWACYJNOŚĆ DLA BIZNESU | ZWIŃ |
9:20 |
Znaczenie nowoczesnego taboru kolejowego w łańcuchu logistycznym dostaw
|
9:40 |
Jaki tabor dla Rail Baltica? Jakie będą bariery techniczne na tej linii?
|
10:00 |
Switcher – konstrukcja i możliwości innowacyjnego wagonu-platformy do transportu rozjazdów
|
10:20 |
Wagony towarowe i pasażerskie na Ukrainie – innowacje w ramach procesu modernizacyjnego
|
10:40 | Przerwa kawowa |
CZĘŚĆ 4: TABOR PASAŻERSKI – WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI | ZWIŃ |
11:00 |
Trendy w rozwoju taboru dla przewozów dalekobieżnych
|
11:20 |
Planowane zakupy taboru kolejowego do 2020 r.
|
11:40 |
Plany modernizacyjne i zakupowe w kolejnej perspektywie budżetowej UE
|
12:00 |
Skoda InterPanter – nowe ezety dla ruchu dalekobieżnego w CEE
|
12:20 | Przerwa kawowa |
12:40 |
Zlecanie na zewnątrz utrzymania taboru producentowi – czy to się opłaca?
|
13:00 |
Wstęp do panelu: Standaryzacja i unifikacja w kontekście pozyskiwania spalinowych i elektrycznych zespołów trakcyjnych
|
CZĘŚĆ 5: PRAWO UE – NOWE REGULACJE DLA BRANŻY TABOROWEJ | ZWIŃ |
14:20 |
Rolling Stock Reference Database (RSRD) – narzędzie raportujące o stanie technicznym wagonu
|
14:40 |
Nowe przepisy – perspektywy, trudności, wpływ na rynek (dopuszczenia, TSI). Bariery na rynku
|
15:00 |
Dostosowanie taboru do osób z ograniczoną możliwością poruszania się
|
15:20 |
Podsumowanie – jaka będzie przyszłość taboru kolejowego w Europie?
|
15:40 | Lunch |
16:30 | Zakończenie II dnia konferencji |
dr hab. inż. Marek Babeł
Politechnika Krakowska
Eva-Theresia Barchi
DB Fahrzeuginstandhaltung
Ivan Bednárik
ČD Cargo a. s.
Christian Kai Beßler
Fleet Manager Locomotive
Przemysław Gorgol
CUPT
Michał Grobelny
ZDG TOR
Wojciech Grzonka
Sales Area Director
Ivo Gurňák
Dyrektor Handlowy
dr Marcin Hajdul
Instytut Logistyki i Magazynowania
Volodimir Krot
Koleje Ukraińskie (UZ)
Hubert Lavogiez
Rolling Stock Sector –Interoperability Unit
Janusz Malinowski
Łódzka Kolej Aglomeracyjna
dr inż. Andrzej Massel
Instytut Kolejnictwa
Piotr Matczuk
PKP Intercity
Ralf Meinsen
Kompetenznetz Rail Berlin-Brandenburg GmbH
dr inż. Maciej Michnej
Politechnika Krakowska
Kornél Nagy
Project Officer for Telematic Applications
Krzysztof Ochociński
Instytut Kolejnictwa
dr inż. Janusz Poliński
Instytut Kolejnictwa
Piotr Rachwalski
Koleje Dolnośląskie
Jan Raczyński
Instytut Kolejnictwa
Jiří Schmidt
RegioJet
prof. Eduard A. Simson
UPEC Industrial Group
Marek Smoter
Lotos Kolej
dr Włodzimierz Stawecki
IPSz "Tabor"
Hubert Stępniewicz
VIS Systems
Prof. nzw. dr hab. inż. Adam Szeląg
Politechnika Warszawska
dr Maciej Szkoda
Politechnika Krakowska
dr inż. Adam Tułecki
Politechnika Krakowska
Andrzej Wasilewski
Łódzka Kolej Aglomeracyjna
dr inż. Grzegorz Zając
Politechnika Krakowska