Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.Dzień I (2 marca 2015 r.) | ZWIŃ |
13.00 | Rejestracja, poranna kawa |
13.30 |
Powitanie
|
I. Nie tylko Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym | ZWIŃ |
13:40 |
Organizowanie publicznego transportu zbiorowego na szczeblu metropolitalnym oraz na styku dwóch województw
|
14:40 |
Plany transportowe – wnioski z pierwszego okresu stosowania nowego narzędzia regulacyjnego
|
15:20 | Lunch |
16:10 |
Metodyka opracowywania planów zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego: wnioski z realizacji projektu
|
17:00 |
Analiza funkcjonowania podatku od środków transportowych
|
17:30 | Przerwa kawowa |
II. Jak wygrać unijną perspektywę 2014-2020 | ZWIŃ |
17:50 |
Prawo Zamówień Publicznych: Pułapka kryterium „100% ceny” w przetargach na realizację usług transportowych
|
18:30 |
Transportowe inwestycje infrastrukturalne w regionach – doświadczenia z perspektywy unijnej 2007-13 i wnioski na perspektywę 2014-2020
|
Uroczysty bankiet | ZWIŃ |
Dzień II (3 marca 2015 r.) | ZWIŃ |
8:45 | Poranna kawa |
III. Nowoczesne spojrzenie na transport publiczny | ZWIŃ |
9:00 |
Prezentacja Stowarzyszenia Transportu Publicznego
|
9:20 |
Integracja taryfowa w aglomeracjach: co zrobić, by atuty społeczne stały się ważniejsze od barier prawnych
|
10:00 |
Dostosowanie dworców autobusowych i przewoźników do przepisów Rozporządzenia UE 181/2011 – stan obecnych prac legislacyjnych i proponowane rozwiązania prawne
|
10:30 |
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - nowa perspektywa nową szansą na finansowanie rozwoju transportu autobusowego
|
11:00 |
Plany mobilności jako dokument komplementarny wobec planów transportowych
|
11:30 | Przerwa kawowa |
IV. Kolej jako kręgosłup komunikacyjny | ZWIŃ |
11:50 |
Spółka „wojewódzka”, przewoźnik ogólnokrajowy czy „ktoś trzeci”. Czy istnieje idealny model organizacji transportu kolejowego w regionie? Czy organizacja transportu kolejowego w regionach powinna spoczywać tylko na marszałkach?
|
12:30 |
Przejmowanie linii kolejowych przez jednostki samorządowe – zbędny balast czy nowe spojrzenie na kształtowanie oferty transportu publicznego?
|
13:00 |
„Kolej miejska”: przyszłość czy mit? Potencjał kolei miejskiej – zagraniczne doświadczenia jako inspiracje dla polskich aglomeracji
|
13:30 | Lunch i zakończenie konferencji |
Bogusław Kowalski
Partner, Dyrektor Generalny w ZDG TOR
Leszek Ruta
MZA w Warszawie – Członek Zarządu
Stanisław Lamczyk
Poseł na Sejm RP
Ryszard Węcławik
ZDG TOR - Dyrektor Działu Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego
Andrzej Massel
Instytut Kolejnictwa, Zastępca Dyrektora
Agnieszka Dylong
Radca Prawny
Jędrzej Klatka
Radca prawny
Piotr Król
Poseł na Sejm RP
Szymon Fierek
Politechnika Poznańska
Maciej Bieńczak
Politechnika Poznańska
Michał Beim
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Adam Piotr Zając
Stowarzyszenie Transportu Publicznego, dyrektor wykonawczy