Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.Program konferencji | ZWIŃ |
8:30-9:00 | Rejestracja uczestników, poranna kawa |
Analiza rynku lokomotyw – zmiany, trendy, popyt, technologie | |
9:00 |
Współczesne lokomotyw elektryczne i spalinowe – trendy rozwojowe
|
9:15 |
Zapotrzebowanie na lokomotywy na rynku polskim
|
9:35 |
Dyskusja: Jak ożywić polski i europejski rynek lokomotyw? Czy oferta polskich producentów jest atrakcyjna dla Europy? Czy przewoźnicy muszą kupować nowe lokomotywy? Producent jako pool taborowy Uczestnicy:
|
10:20 |
Zrozumieć rynek europejski. Jak leasing i inwestycje mogą zapewnić wartość dodaną dla przewoźników?
|
10:40 |
Podzespoły dla lokomotyw nowych i modernizowanych oferowane przez IPS "Tabor"
|
11:00 |
Rynek lokomotyw w obszarze 1520 mm
|
11:20 | Przerwa kawowa |
11:35 |
Koszty nowych i używanych lokomotyw – przykłady
|
11:55 |
Kompleksowość, nowoczesność, oszczędność
|
Nowe możliwości i narzędzia podaży | |
12:25 |
Możliwości pozyskiwania finansowania taboru w Europejskim Banku Inwestycyjnym
|
12:45 |
Lokomotywy „off the shelf” – rewolucja na rynku sprzedaży pojazdów
|
111Ed Gama – doświadczenia z eksploatacji pojazdu
|
|
13:25 | Przerwa kawowa |
Wymagania prawne i standardy techniczne dla lokomotyw nowych i modernizowanych | |
13:40 |
Specyfikacje TSI dla lokomotyw oraz projekty ich nowelizacji
|
14:00 |
Procedura certyfikacji i dopuszczenia do eksploatacji lokomotyw i podzespołów
|
14:20 |
Wymagania prawne i warunki montażu urządzeń pokładowych ERTMS, uwzględnienie krajowych urządzeń
|
14:40 | Lunch |
Przegląd rynku lokomotyw |
|
15:20 |
Przegląd projektów modernizacyjnych lokomotyw w Polsce
|
15:40 |
Wytyczne dla sporządzania specyfikacji na zakup i modernizacje lokomotyw oraz uwzględnienie LCC dla lokomotyw
|
16:00 |
Symulatory dla maszynistów
|
16:20 | Zakończenie |
Jan Raczyński
Prezes, SITK o. w Łodzi
Hubert Stępniewicz
Prezes Zarządu, VIS Systems
Witold Bawor
Dyrektor Zarządzający, PKP Cargo
Zbigniew Konieczek
Prezes Zarządu, Newag
Janusz Kućmin
Generalny Przedstawiciel na Polskę, Bombardier Transportation Polska
Krzysztof Kołodziejski
Dyrektor Wykonawczy Zarządu ds. Technicznych, PKP Intercity
Fabien Rochefort
CEO, Akiem
Christian Schlegel
Sales Director Locomotives, Europe, Siemens AG
Michał Grobelny
Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o.
Jarosław Iwanowski
Instytut Pojazdów Szynowych „Tabor”
Wolf-Dietrich Geitz
Partner, Railistics
Józef Michalik
Dyrektor Marketingu, Newag S.A.
Bogusław Nowak
Newag S.A.
Maja Rogińska
Europejski Bank Inwestycyjny
Christian Schlegel
Sales Director Locomotives, Europe, Siemens
Janusz Gimiński
Szef Rynku Lokomotyw, Pesa Bydgoszcz
Zbigniew Durzyński
Instytut Pojazdów Szynowych „Tabor”
Marek Pawlik
Zastępca Dyrektora ds. Interoperacyjności Kolei, Instytut Kolejnictwa
Zygmunt Marciniak
Instytut Pojazdów Szynowych „Tabor”
Grażyna Barna
Instytut Pojazdów Szynowych „Tabor”