Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.DZIEŃ PIERWSZY, 12 MARCA 2014 | ZWIŃ |
SESJA 1: NOWA PERSPEKTYWA BUDŻETOWA UNII EUROPEJSKIEJ I IV PAKIET KOLEJOWY – SZANSE DLA EUROPEJSKIEGO RYNKU TABOROWEGO | ZWIŃ |
11:00 | Rejestracja, poranna kawa |
11:50 |
WPROWADZENIE: Potencjał europejskiego rynku elektrycznych i spalinowych zespołów trakcyjnych oraz lokomotyw
|
12:10 |
DYSKUSJA WPROWADZAJĄCA: Poole taborowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej – jak finansować duże przedsięwzięcia taborowe w regionie
|
12:45 |
Debata: Nowy budżet Unii Europejskiej i IV Pakiet Kolejowy. Co oba oznaczają dla przewoźników i dostawców taboru kolejowego?
|
13:40 |
Jak zapewnić spójność pomiędzy inwestycjami taborowymi a infrastrukturalnymi?
|
14:00 | Lunch |
SESJA 2: POLSKA – NOWY RYNEK, NOWI GRACZE NA RYNKU | ZWIŃ |
14:40 |
Polska – rosnący potencjał rynku taborowego
|
15:00 |
Zakupy taboru – punkt widzenia samorządu regionalnego. Doświadczenia Zachodniej Grupy Zakupowej
|
15:20 |
Czy organizator publicznego transportu zbiorowego będzie musiał zapewnić tabor kolejowy? - konsekwencje dla polskiego rynku
|
15:40 |
Polityka taborowa przewoźnika regionalnego – przykład Kolei Mazowieckich
|
16:00 |
Leo Express: jak pozyskać polskich klientów na rynku pasażerskich przewozów kolejowych?
|
DZIEŃ DRUGI, 13 MARCA 2014 | ZWIŃ |
SESJA 3: JAK ZASPOKAJAĆ POTRZEBY PASAŻERÓW? | ZWIŃ |
9:35 |
Wprowadzenie: Jakich innowacji można oczekiwać w nowoczesnym taborze kolejowym. Korzyść dla producenta czy użytkownika?
|
10:00 |
Dyskusja wprowadzająca: Producenci z Europy Środkowo-Wschodniej i pochodzący spoza Unii Europejskiej. Szanse i nisze
|
11:00 |
Utrzymanie – tworzenie kompletnego systemu
|
11:20 |
Ocena potrzeb klienta w świetle całego cyklu życia pojazdu
|
11:40 | Przerwa kawowa |
12:00 |
Kolej w aglomeracji i regionie - stan obecny i oczekiwania
|
12:20 |
Polski tabor dla zagranicznych odbiorców – Elf, Link i Gama
|
12:40 |
Lokomotywa cztero- czy sześcioosiowa? Porównanie na podstawie lokomotyw Griffin i Dragon
|
13:00 |
Nowy ezet Talgo - innowacja w służbie pasażerom
|
13:20 | Lunch |
SESJA 4: NOWE RYNKI, NOWE SZANSE | ZWIŃ |
14:20 |
Rumuński rynek taboru kolejowego – szanse i perspektywy
|
14:40 |
Turcja – duży rynek o poważnym potencjale?
|
15:00 |
Chiński tabor kolejowy dla europejskich odbiorców
|
15:20 | Wnioski końcowe |
Jan Steinkohl
UNIFE
Wolf Dietrich Geitz
Partner, Railistics
Tadeusz Syryjczyk
Senior Ekspert, ZDG TOR
Janusz Kućmin
Generalny Przedstawiciel, Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Maciej Maciejewski
Dyrektor Marketingu Rynku Krajowego, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.
Fabien Rochefort
Prezes, Akiem
Krzysztof Rodziewicz
Zastępca Dyrektora Departamentu Nieruchomości i Infrastruktury, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Christian Schlegel
Director Locomotives Europe, Siemens AG
Konstantin Skorik
Prezes Zarządu, Freightliner PL
Bogusław Kowalski
Ekspert, Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o.
Andrzej Massel
Zastępca Dyrektora ds. Studiów i Projektów Badawczych, Instytut Kolejnictwa
dr Wojciech Drożdż
Wicemarszałek, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Roman Sielecki
Dyrektor Biura Strategii i Rozwoju, Koleje Mazowieckie
Leoš Novotný
Prezes Zarządu, Leo Express
Hubert Stępniewicz
Prezes Zarządu, VIS Systems
José María Alvarez Badillo
Area Director Europe, Patentes Talgo S.L.
Janusz Petrykowski
Wiceprezes, ABB Sp. z o.o.
Jakob Zaranek
TÜV SÜD Rail GmbH
Bartłomiej Buczek
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Przewozów, PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
Janusz Giminski
Dyrektor Marketingu Rynku Lokomotyw, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.
Majid Belkhayat
Dyrektor Handlowy, Newag Gliwice S.A.
Cristina Trifon
Head of Business Development, Think Railways
Maria Leenen
CEO, SCI Verkehr