Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.WPROWADZENIE | ZWIŃ |
9:15 | Rejestracja, poranna kawa |
10:00 | Powitanie |
10:10 | Wystąpienie wprowadzające |
BLOK I: STAN BEZPIECZEŃSTWA KOLEJOWEGO W 2016 r. | ZWIŃ |
10:30 |
Część techniczna IV Pakietu Kolejowego – jakich zmian powinni spodziewać się przedsiębiorcy
|
10:40 |
Spojrzenie na bezpieczeństwo pod kątem realizacji celów polskiego kolejnictwa
|
11:10 |
Spojrzenie na bezpieczeństwo przez pryzmat zdarzeń kolejowych w Polsce w 2016 r.
|
11:40 |
Działania Najwyższej Izby Kontroli w zakresie bezpieczeństwa kolejowego
|
12:10 | Przerwa kawowa |
BLOK II: KOLEJOWE BEZPIECZEŃSTWO SEKTOROWE | ZWIŃ |
12:25 |
IM – zarządcy infrastruktury Linie kolejowe, bocznice infrastruktura usługowa – obowiązki związane z bezpieczeństwem kolejowym, ważność i zmiana autoryzacji, certyfikatów i świadectw bezpieczeństwa
|
13:25 |
RU – przewoźnicy kolejowi Operatorzy przewozów pasażerskich, towarowych, manewrów na bocznicach – obowiązki związane z bezpieczeństwem kolejowym
|
13:55 |
ECM - podmioty odpowiedzialne za utrzymanie taboru Podmioty odpowiedzialne za utrzymanie – obowiązki związane z bezpieczeństwem kolejowym , certyfikacja ECM, możliwość dobrowolnej certyfikacji dla innych pojazdów niż wagony towarowe, wymogi dotyczące utrzymania na poszczególnych poziomach, systemy zarządzania bezpieczeństwem a systemy zarządzania utrzymaniem
|
14:25 |
Producenci wyrobów kolejowych i wykonawcy inwestycji Podsystemy i składniki interoperacyjności, wymagania krajowe - dokumentacja związana z bezpieczeństwem kolejowym, pojazdy zgodne i niezgodne z TSI, opis wymagań dopuszczenia do eksploatacji pod katem wymogów bezpieczeństwa, zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji podsystemów w procesie projektowania i realizacji modernizacji i budowy (infrastruktura, energia, srk)
|
15:10 |
Ryzyka działalności branży kolejowej - nowe i sprawdzone możliwości w zakresie ich transferu na ubezpieczyciela
|
15:30 |
Praktyczne aspekty oceny znaczenia zmiany oraz procesu oceny i wyceny ryzyka Ocena zmiany w praktyce. Wpływ zmiany na bezpieczeństwo, stosowanie norm oraz innych dokumentów jako kodeksów, ustalanie jawnego ryzyka. Prawidłowy opis systemu, zmiany, interfejsów w ujęciu praktycznym w różnych podsystemach
|
16:00 | Dyskusja ogólna - wszyscy uczestnicy |
16:30 | Lunch |
Ignacy Góra
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego
Marek Pawlik
Instytut Kolejnictwa
Paweł Rolek
Urząd Transportu Kolejowego
Tadeusz Ryś
Państwowa Komisja Badania Wypadków Kolejowych
Piotr Skolasiński
Tor-Audytor
Rafał Wachnik
Urząd Transportu Kolejowego
Tadeusz Winiarz
Najwyższa Izba Kontroli
Michał Zięba
Urząd Transportu Kolejowego