Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.Wprowadzenie | ZWIŃ |
9:30 |
Rejestracja i poranna kawa |
10:00 |
Wstęp
|
10:10 |
Wystąpienie podsekretarza stanu ds. kolejnictwa w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju
|
10:25 |
Wystąpienie Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego
|
10:40 |
Poziom bezpieczeństwa sektora kolejowego - statystyka zdarzeń i spostrzeżenia
|
11:10 |
Podejście UTK do realizacji procesów NSA i strategia nadzoru nad sektorem
|
11:40 |
Poziom bezpieczeństwa sektora kolejowego z perspektywy NIB
|
12:10 |
Przerwa kawowa |
BLOK I: Systemy zarządzania i wspólne metody bezpieczeństwa | ZWIŃ |
12:25 |
Miejsce i cel oceny ryzyka i monitorowania w doskonaleniu bezpiecznego funkcjonowania sektora, cykl decyzyjny w przedsiębiorstwie w oparciu o CSM ocenę ryzyka i CSM monitoring
|
12:45 |
SMS w praktyce - mocne i słabe strony, zagrożenia i szanse z punktu widzenia PKP PLK SA
|
13:05 |
SMS w praktyce - mocne i słabe strony, zagrożenia i szanse z punktu widzenia PKP Cargo SA
|
13:25 |
Wymagania UTK dotyczące procesu odnawiania certyfikatów i autoryzacji bezpieczeństwa
|
13:45 |
Dyskusja z udziałem prelegentów |
14:05 |
Przerwa obiadowa |
BLOK II: Kultura bezpieczeństwa w eksploatacji kolei | ZWIŃ |
14:45 |
Zdarzenia kolejowe: case studies w kontekście podejścia systemowego - rola i zadania podmiotu
|
15:05 |
Kultura bezpieczeństwa, czynnik ludzki, punkt widzenia PKP PLK SA
|
15:25 |
Kultura bezpieczeństwa, czynnik ludzki, punkt widzenia związków zawodowych
|
15:45 |
Dyskusja z udziałem prelegentów |
BLOK III: Bezpieczeństwo techniczne w kontekście procesów dopuszczania do eksploatacji podsystemów | ZWIŃ |
16:05 |
Dyrektywa o bezpieczeństwie a wymaganie zasadnicze „bezpieczeństwo” w dyrektywie o interoperacyjności
|
16:50 |
Nowe zasady dopuszczania do eksploatacji w trybie „świadectwowym”
|
17:15 |
Podejście UTK do procesu dopuszczeń do eksploatacji
|
17:40 |
Dyskusja z udziałem prelegentów |
18:00 |
Zakończenie forum |
Piotr Faryna
Prezes Zarządu, TOR Audytor
Krzysztof Dyl
Prezes, Urząd Transportu Kolejowego
Zbigniew Klepacki
Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Jennifer Abblitt
Europejska Agencja Kolejowa (ERA)
Emmanuel Ruffin
Europejska Agencja Kolejowa (ERA)
Ignacy Góra
Wiceprezes ds. Techniki i Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego, Urząd Transportu Kolejowego
Tadeusz Ryś
Przewodniczący, Państwowa Komisja Badania Wypadków Kolejowych
Piotr Cukierski
Dyrektor, Departament Bezpieczeństwa Kolejowego, Urząd Transportu Kolejowego
Włodzimierz Kiełczyński
Dyrektor Biura Bezpieczeństwa Kolejowego, PKP Polskie Linie Kolejowe
Ireneusz Wasilewski
Dyrektor Zarządzający, Pełnomocnik Zarządu, PKP Cargo SA
Łukasz Lubera
Naczelnik, Wydział Bezpieczeństwa Ruchu, PKP Cargo SA
Ryszard Włoszczyna
Urząd Transportu Kolejowego
Krzysztof Baczyński
Ekspert, Tor-Audytor
Mirosław Skubiszyński
Zastępca Dyrektora, Biuro Eksploatacji, PKP Polskie Linie Kolejowe
Aleksander Motyka
Przewodniczący, Związek Zawodowy Dyżurnych Ruchu PKP
Marek Pawlik
Zastępca Dyrektora ds. Interoperacyjności Kolei, Instytut Kolejnictwa
Kamil Wilde
Zastępca Dyrektora Departamentu Kolejnictwa, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Piotr Combik
Departament Zezwoleń Technicznych, Urząd Transportu Kolejowego
Ryszard Węcławik
Dyrektor Działu Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego, ZDG TOR