#MeetRail HR and Marketing Evening
22.11.2016
Gdańsk
22.11.2016
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Weź udział w wydarzeniu!
Udział bezpłatny
tylko
-2490
do końca oferty promocyjnej
Rejestracja zakończona!
#MeetRail HR and Marketing Business Evening to wydarzenie towarzyszące VI Kongresowi Kolejowemu w Gdańsku. Wieczór zwieńczy uroczysty bankiet w towarzystwie prelegentów i gości honorowych Kongresu Kolejowego.
#MeetRail HR and Marketing Business Evening jest wydarzeniem dedykowanym dla przedstawicieli branży kolejowej. Udział jest bezpłatny, po otrzymaniu akredytacji od organizatora.
14:00
|
Powitanie gości
- Ewelina Sosnowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, TOR Wydawnictwo
- Dorota Daszkowska-Kosewska, Dyrektor Projektu TRAKO
|
14:10
|
Marketing 360 stopni. Perspektywa największego wydawcy mediów transportowych w Polsce
- Ewelina Sosnowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, TOR Wydawnictwo
- Łukasz Malinowski, Dyrektor ds. wydawniczych, Zespół Doradców Gospodarczych TOR
|
14:35
|
Losowanie nagród wśród uczestników wydarzenia
|
14:40
|
Czy można zarobić na obsłudze klienta b2b w mediach społecznościowych?
- Najlepsze praktyki obsługi klienta biznesowego
- Przykłady z Polski i zagranicy
- Połączenie sprzedaży i obsługi klienta w sieci
Monika Czaplicka, Właścicielka agencji Wobuzz, autorka fanpage’a „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy”
|
15:15
|
Content is the King! - Jak przyciągać klientów wartościowymi treściami i budować społeczność wokół marki?
- Idea content oraz inbound marketingu
- Dlaczego dziś trzeba inwestować w treści?
- Jak zmieniają się trendy w komunikacji pod wpływem nowych technologii
Barbara Stawarz, CEO Happy Content
|
15:50
|
Losowanie nagród wśród uczestników wydarzenia
|
15:55
|
Przerwa kawowa
|
16:10
|
UX (User Experience) na straży skutecznej sprzedaży – wszystko o konstrukcji stron internetowych
- Trendy konsumenckie w zakresie konsumpcji treści
- Mobile devices – jak dopasowywać treści do rodzaju urządzeń
- Analizuj albo giń – jak interpretować pozyskiwane dane na temat ruchu na stronie
Michał Jasiński, UX Designer
|
16:40
|
Wykorzystanie big data w planowaniu strategii marketingowej
- Wyzwania badawcze w erze big data
- Jak pozyskiwać, analizować i wyciągać wnioski z danych pochodzących z sieci?
- Działania real-time kluczem do sukcesu - case study (Polska vs zagranica)
Dr Robert Stalmach, Newspoint CEO
|
17:10
|
TRAKO 2017 – dzień kariery
- Dorota Daszkowska-Kosewska, Dyrektor Projektu TRAKO
|
17:20
|
Wykorzystanie grywalizacji w nowoczesnym marketingu
- Grzegorz Olifirowicz, Brainstream
|
17:50
|
Losowanie nagród wśród uczestników wydarzenia
|
17:55
|
Zakończenie
|
19:00
|
Początek bankietu
- Adres: Polska Filharmonia Bałtycka, Ołowianka 1, Gdańsk
|
Udział bezpłatny
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Amber Expo
Gdańsk
ul. Żaglowa 11
Tylko dla zarejestrowanych uczestników