Mistrz wystąpień publicznych
23.08.2016 - 24.08.2016
00-095 Warszawa
23.08.2016 - 24.08.2016
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-2581
do końca oferty promocyjnej
Główne cele szkolenia:
- Zwiększenie kontroli nad swoją mową ciała, dzięki czemu w trakcie wystąpień zagwarantowana będzie swoboda i profesjonalny wizerunek;
- Zwiększenie skuteczności wypowiadanych słów i dotrzesz do szerszej grupy odbiorców, dzięki poznaniu technik perswazyjnego konstruowania wypowiedzi;
- Metody zainteresowania odbiorców swoją opowieścią
- Sposoby przykuwania uwagi odbiorców podczas prezentacji, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i multimedialnych alternatyw dla pokazów slajdów;
- Skuteczne reagowanie na trudne pytania i zastrzeżenia, dzięki treningowi profesjonalnych dyskusji;
- Budowa obrazu profesjonalnego mówcy, dzięki opanowaniu zasad savoir-vivre’u wystąpień publicznych.
Rozwijane postawy/ nabywane umiejętności/ wiedza: - Opanowanie własnej mowy ciała
- Umiejętność opanowania stresu przed wystąpieniem
- Zwiększenie perswazyjności prezentacji dzięki włączeniu elementów storytellingu
- Tworzenie interesujących prezentacji wykorzystując MS Powerpoint i nie tylko
- Tworzenie infografik
- Tworzenie konspektów prezentacji
Narzędzia/ metodyki poznawane w trakcie szkolenia:- Pierwsze wrażenie
- Opanowanie stresu przed wystąpieniem
- 8 zasad tworzenia prezentacji
- Zasady tworzenia konspektów prezentacji
- Analiza mowy ciała
- Storytelling w prezentacjach biznesowych
- Tworzenie infografik
- Piramida argumentów
- Lingwistyka prezentacji publicznych
Seminarium zostanie zrealizowane w ramach projektu TOR Centrum Szkoleniowe, poprowadzone przez doświadczonych trenerów z firmy Brainstream. Grupy uczestników liczą maksymalnie 12 osób.
Cena
1190 zł
Netto za każdego uczestnika
9:30-11:30
|
Moduł 1– Przewodnik stada – jak zapanować nad wystąpieniami przed małą grupą?
- Budowanie autorytetu – narzędzia skutecznego wyrażania swoich postaw
- o Diagramy wartości – jak znaleźć i nazwać wartość, którą chcemy przekazać?
- o Drzewa decyzyjne – efektywne formułowanie celu prezentacji
- o Kreowanie wizerunku – jak wzbudzać uczucia odbiorców przekazu zgodne z intencją prezentującego?
- Proces grupowy – mechanika małych grup i przełamywanie ich wewnętrznych barier w trakcie prezentacji
- o Formowanie się – budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia i zaciekawienie grupy
- o Etap burzy – przełamywanie oporów przed słuchaniem (radzenie sobie z tzw. efektem myślenia grupowego)
- o Normalizowanie – budowanie atmosfery efektywnego słuchania
- o Faza działania – call to action, jak przekonać słuchaczy do postępowania zgodnie z naszą intencją?
|
11:30 - 11:45
|
Przerwa kawowa
|
11:45 - 13:15
|
Moduł 2 – Porywacz tłumu – jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców?
- Zaawansowane sygnały niewerbalne świadczące o profesjonalizmie
- o Praca z ubiorem – jak uczynić ze stroju dodatkowy atut?
- o Gesty wskazujące na profesjonalne przekazywanie wiedzy
- o Gesty wskazujące na siłę i zaufanie prezentującego
- o Gesty wskazujące na wspólnotę interesów prezentera oraz odbiorców
- Dyskusje podczas spotkań – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami ze słuchaczami?
- o Najczęściej stosowane techniki manipulacyjne oraz strategie radzenia sobie z nimi (odkrywanie aluzji, metoda szczepionki, technika wspólnego dobra etc.)
- o 7 skutecznych strategii obrony przed presją - jak obronić swoje granice, kiedy rozmówca wywiera presję?
- o Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na pytanie? Rodzaje zgody i dygresji w służbie wystąpień publicznych
- Nagranie 1 – nagranie krótkiej symulacji prezentacji wraz z serią pytań od publiczności w celu sprawdzenia indywidualnych umiejętności radzenia sobie z wystąpieniami przed małą grupą
|
13:15 - 14:15
|
Lunch
|
14:15 - 16:00
|
Moduł 3 – Wystąpienia jednostronne – jak radzić sobie z przemówieniem przed większym audytorium? (cz.1)
- Przygotowanie planu wystąpienia
- o Jak sporządzać notatki i tworzyć konspekt wystąpienia?
- o Techniki planowania otwarcia i zamknięcia wystąpienia (formalne, wzniosłe, literackie, aktorskie)
- o Językowe mechanizmy przykuwania uwagi – presupozycje i wyrażenia oddziałujące na zmysły, czyli jak mówić, by nie stracić słuchacza?
- Osiąganie planowanych efektów – jak sprawić, by słuchacz zadziałał po wystąpieniu?
- o Formułowanie calls to action – przykłady sugestii działania w wystąpieniach publicznych
- o Tworzenie sugestywnych obrazów w wystąpieniach publicznych – podstawy storytellingu (dramaturgia, wyraziste postaci, pozytywne przesłanie, próby, przemiana)
- o Odwoływanie się do wspólnych wartości prezentującego i grupy w wystąpieniach publicznych
|
9:00 - 11:30
|
Moduł 4 – Wystąpienia jednostronne – jak radzić sobie z przemówieniem przed większym audytorium? (cz. 2)
- Techniki selekcji i prezentacji danych – jak wybrać i przekazać najważniejsze informacje
- o Tworzenie infografik – zasady kumulowania danych w formach graficznych
- o Internetowe narzędzia tworzenia infografik – PiktoChart, Easil.ly
- o Zasady tworzenia prezentacji w formie pokazów slajdów
- Multimedialne alternatywy dla pokazów slajdów – poza prezentacyjną strefą komfortu
- o Prezi – multimedialna, graficzna platforma tworzenia prezentacji na wystąpienia
- o PawToon – prezentacje multimedialne w formie krótkich filmów
- o SlideDog – kreatywne sposoby pokazania różnych rodzajów dokumentów jednocześnie
|
11:30 - 11:45
|
Przerwa kawowa
|
11:45 - 13:15
|
Moduł 5 - Savoir-vivre prezentacji biznesowej
- Zasady poprawnego ubioru – komunikacja wizualna przez kolor i styl stroju
- Wykorzystanie przestrzeni do wystąpienia – budowanie kontaktu i panowanie nad stresem dzięki ruchowi, praca ze wskaźnikami, odwoływanie się do prezentacji multimedialnej
- Język prezentacji biznesowej – jak zwracać się do słuchaczy, by utrzymać ich zaufanie?
- Zasady korzystania z konspektów i pomocy podczas wystąpień publicznych
- Nagranie nr 2 – nagranie krótkiego wystąpienia wykorzystującego prezentację multimedialną i elementy storytellingu, celem nagrania jest przekazanie ciekawej historii odwołującej się do treści ukazanej na slajdzie i wpisanie tego, w temat merytoryczny wystąpienia
|
13:15 - 14:15
|
Lunch
|
14:15 - 16:00
|
Moduł 6 – Analiza nagrań
- Uczestnicy wspólnie z trenerem przeanalizują swoje wystąpienia, by znaleźć błędy popełniane w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz pracy z audytorium.
- Uzyskane wskazówki pozwolą indywidualnie zarządzić obszarami wymagającymi dalszej pracy u każdego uczestnika szkolenia.
|
Cena
1190 zł + VAT
od 28.07.2016
Błękitny Wieżowiec, Pl. Bankowy 2, XIII piętro
00-095 Warszawa
Pl. Bankowy 2