Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.CZĘŚĆ I | ZWIŃ |
10:00 |
Rozpoczęcie |
10:10 |
1. Tabor kolejowy – rys historyczny, typy taboru 2. Tabor kolejowy w Polsce - stan ilościowy, wiek pojazdów eksploatowanych w Polsce a) tabor kolejowy pasażerski - stan ilościowy u poszczególnych przewoźników, - lokomotywy - elektryczne zespoły trakcyjne - spalinowe zespoły trakcyjne - wagony pasażerskie b) tabor kolejowy towarowy - stan ilościowy u poszczególnych przewoźników, - lokomotywy - wagony c) pojazdy specjalne 3. Krajowy rynek producentów taboru - oferowane pojazdy - największe kontrakty w ostatnich latach - realizowane projekty - szanse na rozwój i zagrożenia 4. Światowy rynek producentów taboru - największe rynki - tendencje rozwojowe - szanse zagranicznych producentów na rynku polskim |
13:00 |
Przerwa obiadowa |
CZĘŚĆ II | ZWIŃ |
14:00 |
5. Plany zakupowe spółek kolejowych w Polsce - projekty taborowe realizowane i planowane do realizacji w najbliższych latach - specyfika zakupów taboru kolejowego w Polsce - jak efektywnie pozyskiwać tabor kolejowy w polskich warunkach - przykład Kolei Mazowieckich - jak nie prowadzić polityki taborowej - przykład Kolei Śląskich |
CZĘŚĆ III | ZWIŃ |
15:00 |
6. Tabor kolejowy wykorzystywany w przewozach aglomeracyjnych i dalekobieżnych – funkcjonalność i design - potrzeby przewoźników a potrzeby pasażerów - design taboru pasażerskiego a odbiór wśród pasażerów |
16:00 |
Zakończenie |
Bogusław Kowalski
Ekspert, ZDG TOR
Leszek Ruta
Prezes, Stowarzyszenie Transportu Publicznego
Michał Grobelny
Zastępca Redaktora Naczelnego, Miesięcznik "Rynek Kolejowy"