Rozkład jazdy - planowanie, konstrukcja i budowa oraz optymalizacja
24.01.2017
Warszawa
24.01.2017
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-2427
do końca oferty promocyjnej
Założeniem powyższego seminarium jest przedstawienie i analiza procesów związanych z rozkładem jazdy, począwszy od założeń, planowanie, konstruowanie, aż do budowy i optymalizacji oraz wykazanie możliwości połączenia obecnie pracujących (lokalnych) systemów rozkładowych w współpracującą sieć, spójny system modułowy, opierający się na określonych (ujednoliconych) zasadach. Przedstawimy problemy które dotyczą samych procesów integracji poszczególnych systemów i podsystemów. Sięgniemy do przykładów z Europy, aby zaprezentować najczęściej spotykane przeszkody podczas łączeń poszczególnych elementów w systemach służących do budowy rozkładu jazdy.
Opowiemy również, jak radzą sobie z takimi problemami najlepsi. Nie zapomnimy również przedstawić aspektów ekonomicznych prezentowanych problemów. Przez szereg ostatnich lat powstawały różnego rodzaju narzędzia służące do budowy rozkładów jazdy, począwszy od oprogramowania wyspowego, przez kompleksowe oprogramowanie typowe dla budowy rozkładu jazdy, aż do systemów modułowych. Większość z tych systemów w dniu dzisiejszym stanowi oddzielny i niezależny oraz samodzielnie pracujący zestaw, a tylko nieliczne narzędzia pracują w funkcjonującej sieci lub posiadają taką możliwość. W momencie kiedy zaszłaby potrzeba połączenia tych wszystkich podsystemów i zarządzania całością jako jednym systemem, z dnia na dzień, okazałoby się że jest to niemożliwe. Powód jest bardzo prosty – w chwili powstawania wszystkich oddzielnych systemów, narzędzi do konstruowania rozkładów jazdy, zarządzenia i regulacje mówiły w prosty sposób o bardzo ogólnych uwarunkowaniach dla takiego oprogramowania – głównie o kolorystyce, ale nie zawierały wytycznych co do zaplecza serwerowego, danych czy systemów informatycznych, albo nie zawierały konkretnych odniesień oraz wskazówek. Mówiły o dniu dzisiejszym i o obecnych potrzebach. Systemy (narzędzia niezbędne do budowy rozkładów jazdy) powstawały i powstają nadal, zarządzenia również, z tym iż w chwili obecnej bardziej szczegółowo opisują wytyczne dotyczące kompleksowego oprogramowania (narzędzi modułowych), lecz nadal lokalnie i nadal zbyt ogólnie. Aby można było planować (myśleć) o integracji i połączyć wszystkie lub część funkcjonujących w chwili obecnej systemów, niezbędne jest przeanalizowanie ich samych, wskazać elementy które są wspólne oraz takie, które będą wymagały dodatkowej analizy, a na samym końcu wykażemy wnioski – te wnioski winny znaleźć odzwierciedlenie w stosownych przepisach i zarządzeniach oraz tworzonych Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia na takie oprogramowanie (narzędzia) – o tym wszystkim będziemy mówić podczas naszego spotkania.
Należy pamiętać, że systemy lokalne winny stanowić podstawowe narzędzie do konstrukcji i budowy rozkładów jazdy, lecz powinny także posiadać możliwość pracy jako jeden spójny system, z kilku istotnych względów, jednym z nich jest system sprzedaży biletów, który nie jest tylko narzędziem do osiągania wyników ekonomicznych, lecz na danych systemu rozkładowego opierają się dane wspomagające sprzedaż biletów. Nie wspominając o dynamicznej informacji pasażerskiej, czy internetowej informacji dla podróżnych, lub dla wszystkich służb czuwającymi nad właściwą realizacją zadań przewozowych. Musimy również pamiętać, że niebawem trzeba będzie pochylić się nad połączeniem kolejowych systemów do konstrukcji i budowy rozkładów jazdy z (modułowymi) systemami lokalnych przewoźników (aglomeracje, regiony), ten temat także zostanie poruszony.
Nawiązując do powyższego chcemy serdecznie zaprosić wszystkich, którzy borykają się z poruszoną problematyką, chcą się podzielić swoimi doświadczeniami i wysłuchać wskazówek oraz analiz przygotowanych przez nasz zespół. Chcielibyśmy, żeby to spotkanie pomogło w pracy podczas planowania systemów służących do konstrukcji oraz właściwej budowy rozkładów jazdy (bieżącej eksploatacji posiadanego już oprogramowania), ale także oprogramowania współpracującego.
Seminarium przeprowadzone zostanie w ramach projektu TOR Centrum Szkoleniowe. Jest on ukierunkowany na dostarczenie uczestnikom aktualnej i wyczerpującej wiedzy z zakresu funkcjonowania rynku transportowego i infrastrukturalnego. Wydarzenia seminaryjne realizowane są w siedzibie ZDG TOR, a grupy uczestników liczą maksymalnie 12 osób.
Dla większej grupy uczestników z jednej firmy istnieje możliwość poprowadzenia seminarium w siedzibie klienta.
Cena
990 zł
Netto za każdego uczestnika
9:45
|
Rejestracja uczestników.
|
10:00
|
Rozpoczęcie seminarium. Obecnie pracujące systemy służące do konstrukcji i budowy rozkładu jazdy. Możliwości budowy nowych i rozbudowy funkcjonujących narzędzi do konstrukcji i budowy rozkładów jazdy. Warstwy rozkładu jazdy. Podkłady dla narzędzi rozkładowych.
|
11:00
|
Przerwa
|
11:15
|
Rozkład jazdy i optymalizacja. Optymalizacja modułowa. Granice optymalizacji.
|
13:00
|
Przerwa na posiłek.
|
13:45
|
Modułowe oprogramowanie. Moduł rozkładowy, jako narzędzie do planowania, konstruowania i budowy rozkładu jazdy. Moduły współpracujące. Rozkład jazdy a systemy pracujące na danych rozkładowych. Systemy wyspowe oraz możliwości połączeń poszczególnych narzędzi.
|
14:30
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - jak tworzyć SIWZ dla potrzeb narzędzi do konstrukcji i budowy rozkładu jazdy oraz jak taki SIWZ doprecyzowywać.
|
15:15
|
Pytania uczestników. Podsumowanie seminarium.
|
15:45
|
Zakończenie seminarium.
|
Cena
990 zł + VAT
od 31.12.2016
Błękitny Wieżowiec, piętro 15
Warszawa
Siedziba ZDG TOR, Plac Bankowy 2 (XV piętro)