Urządzenia - systemy sterowania ruchem kolejowym funkcjonujące na sieci kolejowej w Polsce i w Europie
07.06.2017
Warszawa
07.06.2017
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-2293
do końca oferty promocyjnej
Założeniem powyższego seminarium jest przedstawienie stanu obecnego i analiza zasad konstrukcji urządzeń - systemów SRK w transporcie kolejowym oraz wykazanie możliwości łączenia obecnie pracujących (starszych i nowych urządzeń) jak również nowo powstających. Przez szereg ostatnich lat trwają zakrojone na szeroką skalę przebudowy układów torowych na terenie całego kraju. Powstają odcinki zdalnego prowadzenia ruchu / linie centralnie sterowane - ZPR/LCS. Każdy z tych systemów jest wyposażany w coraz to nowocześniejsze urządzenia. Jednak w wielu przypadkach są zauważane nieprawidłowości lub drobne niedociągnięcia które tworzą odstępstwa od reguł i zasad, powodując wyjątki podczas bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego. Powód jest bardzo prosty - w chwili powstawania wszystkich nowych układów torowych i urządzeń SRK oraz systemów sterowania ruchem kolejowym, równie dynamicznie zmieniały się przepisy, wytyczne, normy a w wielu przypadkach łączenie urządzeń odbywało się na przejściowych układach torowych.
Systemy sterowania ruchem kolejowym powstają nadal, są bardziej szczegółowe, oparte na zaawansowanych dostępnych technologiach i konkretnych przepisach - regulacjach mających na uwadze najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przeanalizowanie obecnie pracujących i nowo budowanych urządzeń SRK oraz systemów sterowania ruchem kolejowym, ma na celu wskazanie słabych punktów które mają wpływ nie tylko na bezpieczeństwo, ale również komfort pracy w ruchu kolejowym, a także łączenia systemów pochodzących od wielu producentów. Aby wyeliminować w przyszłości zauważone niedociągnięcia, zostaną omówione pracujące w chwili obecnej systemy, a szczegółowo zobrazowane zostaną te które będą wymagały dodatkowej analizy, na samym końcu wykażemy wnioski - te wnioski winny znaleźć odzwierciedlenie w stosownych przepisach i regulacjach, jak i przyszłych projektach.
Wszystkie wymienione tematy będą poruszone w rozbudowanym zakresie podczas naszego spotkania. Należy pamiętać, że systemy sterowania ruchem kolejowym, to nie tylko nowoczesne scentralizowane systemy, ale i te pracujące lokalnie. Obsługa tych systemów musi być jasna i przejrzysta dla wszystkich służb (obsługi i zaplecza) czuwających nad właściwą realizacją zadań przewozowych. Bez względu na producenta - dostawcę urządzeń, całość systemów (spójne systemy / systemy łączone) musi także pracować bez zarzutów, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przedstawione zostaną urządzenia - systemy sterowania ruchem kolejowym wykorzystywane w komunikacji miejskiej.
Serdecznie zapraszamy wszystkich Państwa, którzy w jakikolwiek sposób borykają się z poruszoną problematyką, chcą się podzielić swoimi doświadczeniami - spostrzeżeniami i wysłuchać wskazówek oraz analiz przygotowanych w przedmiotowym temacie. Chcielibyśmy, żeby to spotkanie pomogło w pracy podczas planowania, konstruowania i budowy urządzeń SRK jak również całych systemów sterowania ruchem kolejowym. Serdecznie zapraszamy.
Seminarium przeprowadzone zostanie w ramach projektu TOR Centrum Szkoleniowe. Jest on ukierunkowany na dostarczenie uczestnikom aktualnej i wyczerpującej wiedzy z zakresu funkcjonowania rynku transportowego i infrastrukturalnego. Wydarzenia seminaryjne realizowane są w siedzibie ZDG TOR, a grupy uczestników liczą maksymalnie 16 osób.
Chcesz zorganizować to szkolenie w swojej firmie w formule zamkniętej? Zapytaj nas o ofertę!
Cena
990 zł
Netto za każdego uczestnika
9:45
|
Rejestracja uczestników.
|
10:00
|
- Zasady planowania, konstruowania i budowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
- Tworzenie systemów sterowania ruchem kolejowym.
- Dane podstawowe i dane dodatkowe - regulacje, normy i przepisy dla systemów prowadzenia ruchu kolejowego.
|
11:00
|
Przerwa
|
11:10
|
- Stan urządzeń sterowania ruchem kolejowym na sieci kolejowej w Polsce.
- Stan urządzeń sterowania ruchem kolejowym na sieci kolejowej w Europie.
- Budowa i rozbudowa systemów sterowania ruchem kolejowym.
|
12:10
|
Przerwa
|
12:20
|
- Łączenie urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
- Łączenie systemów sterowania ruchem kolejowym.
- Urządzenia sterowania ruchem kolejowym w komunikacji miejskiej.
|
13:15
|
Lunch
|
14:00
|
- Urządzenia sterowania ruchem kolejowym - bezpieczeństwo w ruchu kolejowym.
- Systemy sterowania ruchem kolejowym - bezpieczeństwo w ruchu kolejowym.
|
14:30
|
- Awarie w urządzeniach i systemach sterowania ruchem kolejowym.
- Bezpieczeństwo w ruchu podczas sytuacji awaryjnych.
|
15:15
|
Wymiana doświadczeń. Dyskusja. Pytania uczestników.
|
15:45
|
Zakończenie seminarium.
|
Cena
990 zł + VAT
od 11.05.2017
Błękitny Wieżowiec, piętro 15
Warszawa
Siedziba ZDG TOR, Plac Bankowy 2 (XV piętro)