Komisje kolejowe 2020: Zadania, obowiązki, doświadczenia i dobre praktyki
07.12.2020
ONLINE
07.12.2020
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-1014
do końca oferty promocyjnej
Obecnie obowiązujące przepisy dotyczące funkcjonowania bocznic kolejowych, w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem procesów ich eksploatacji i utrzymania, nakładają nowe obowiązki w zakresie zgłaszania Przewodniczącemu Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych oraz Prezesowi UTK wszelkich zdarzeń (wypadków i incydentów), badania przyczyn zdarzeń przez powołane w tym celu komisje kolejowe oraz rejestrowania zdarzeń i analizy ich wpływu na poziom bezpieczeństwa na bocznicy.
Zakres tych obowiązków jest na tyle nowym i trudnym wyzwaniem dla użytkowników bocznic, że obejmuje on działania, które dla wielu z nich często nie stanowiły elementu o znaczącym wpływie na działalności bocznicy. Szczególnie działanie w zakresie powoływania i prac komisji kolejowych, które będą badały zdarzenie, ustalały jego przyczyny bezpośrednie i pośrednie oraz systemowe, stanowić będą wyzwanie głównie dla członków takich komisji.
Dlatego zapraszamy do udziału w szkoleniu online, mającym na celu dostarczenie użytkownikom bocznic i ich personelowi, który został powołany do pracy w komisjach kolejowych, zakresu wiedzy niezbędnego do podołania tym wyzwaniom.
Szkolenie przeprowadzone zostanie przez ekspertów TOR Certyfikacje
Chcesz zorganizować to szkolenie w swojej firmie w formule zamkniętej? Zapytaj nas o ofertę!
Kontakt:
Mateusz Gilewski
tel. 696 094 452
Cena
1090 zł
Netto za każdego uczestnika
|
Szkolenie realizowane będzie w czasie rzeczywistym
|
8:50
|
Rejestracja na platformie szkoleniowej
|
9:10
|
Powitanie – wprowadzenie do zajęć
|
9:15
|
Praca komisji kolejowych – rozporządzenie MIB 2016/369
- zawiadomienie o zdarzeniu – załącznik nr 1 do rozporządzenia,
- powołanie komisji kolejowej i przewodniczącego,
- uprawnienia członków komisji i przewodniczącego komisji.
|
9:30
|
Praca komisji kolejowych – rozporządzenie MIB 2016/369 Oględziny miejsca i wstępne wnioski
- protokół ustalenia stanu hamulców – załącznik nr 2 do rozporządzenia,
- protokół oględzin miejsca – załącznik nr 3 do rozporządzenia,
- protokół oględzin przejazdu/przejścia – załącznik nr 4 do rozporządzenia,
- protokół ustaleń końcowych – załącznik nr 6 do rozporządzenia,
- kwalifikacja przyczyny bezpośredniej – załącznik nr 5 do rozporządzenia,
- identyfikacja przyczyny pierwotnej,
- identyfikacja przyczyn pośrednich i systemowych.
|
09:50
|
Nadzór Prezesa UTK i PKBWK nad komisjami kolejowymi
- Porozumienie UTK – PKBWK z dnia 3 czerwca 2016,
- Postanowienia szczegółowe – załącznik do porozumienia.
|
10:00
|
Studium przypadku – praca komisji kolejowej cz. I – analiza zdarzenia na krajowej sieci kolejowej
- rola i obowiązki Przewodniczącego Komisji Kolejowej,
- dokumentowanie, szkice, fotografie,
- wysłuchania, notatki i zapisy.
|
10:45
|
Przerwa
|
11:00
|
Studium przypadku – praca komisji kolejowej cz. I – analiza zdarzenia na krajowej sieci kolejowej
- tworzenie scenariuszy zdarzenia,
- weryfikacja wiarygodności scenariuszy i wybór najbardziej prawdopodobnego,
- wnioskowanie, ostateczne ustalenie przyczyn - analiza porównawcza kluczowych ustaleń,
- rekomendacje i zalecenia.
|
13:15
|
Przerwa
|
13:30
|
Dobre praktyki rynkowe - podsumowanie
|
14:15
|
Zakończenie szkolenia online
|
Cena
1090 zł + VAT
od 21.11.2020
ONLINE
Tylko dla zarejestrowanych uczestników