Passenger experience. Poprawa doświadczenia pasażera w transporcie zbiorowym
04.09.2019
Warszawa
04.09.2019
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Formularz rejestracji

Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-1474
do końca oferty promocyjnej
Codzienny potok pasażerów to nie tylko nabywcy biletów, lecz także potencjalni nabywcy dodatkowych produktów, usług. Zadowoleni pasażerowie to podstawowy element stabilnej bazy przychodowej, pozytywnego wizerunku i silnej pozycji konkurencyjnej. Celem szkolenia jest praktyczne zapoznanie uczestników z zagadnieniami pracy nad satysfakcją i doświadczeniem pasażerów w transporcie zbiorowym. W efekcie szkolenia uczestnicy będą gotowi do rozpoczęcia wdrażania działań z zakresu paxexperience w swoich organizacjach.
Więcej o pracy nad doświadczeniem pasażera i ścieżce pasażera można przeczytać na:
http://paxexperience.eu/W trakcie szkolenia:
- Podział na moduły tematyczne, poprzedzone każdorazowo wstępem i podsumowane zestawieniem takeaways
- Każdy moduł szkolenia zawiera przykłady praktyczne i krótkie ćwiczenia w formie warsztatów
- Możliwość wymiany doświadczeń, najlepszych praktyk
Efekt szkolenia:
- Zrozumienie procesu poprawy doświadczenia pasażera i doświadczenie przez uczestników jego elementów
- Uporządkowana wiedza, definicje, różnice, zależności i części wspólne metodyk projektowych
- Umiejętność pracy z wybranymi narzędziami i technikami
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkich przedstawicieli branży transportu zbiorowego zainteresowanych zwiększaniem jakości obsługi swoich pasażerów
Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu TOR Akademia, we współpracy z partnerem merytorycznym - firmą BBSG
Kontakt:
Cena
1190 zł
Netto za każdego uczestnika
09:20
|
Rejestracja uczestników. Poranna kawa
|
09:30
|
Wprowadzenie i przygotowanie do tematyki Passenger experience
- pax exeperience w erze ekonomii doświadczeń – kontekst w jakim funkcjonują usługi transportowe
- doświadczenie pasażera i jego wpływ na popyt na usługi transportowe, przychody, koszty i wizerunek przewoźnika i organizatora transportu
- ścieżka klienta jako narzędzie projektowania usług dla pasażerów
- scena i kulisy – mapowanie ścieżki klienta i procesów wewnętrznych w usłudze
|
11:00
|
Przerwa na kawę
|
11:15
|
Mapowanie ścieżki pasażera - co mapować i dla kogo? (jak wybrać personę, typ pasażera, etap ścieżki?)
- z czego składa się ścieżka pasażera? (fazy, aktywności, punkty styku, momenty prawdy)
- jak wygląda proces mapowania ścieżki? Od czego zacząć?
- badanie pasażerów – jak badać, żeby szybko tworzyć rozwiązania dla pasażerów? (sprawdzone metody, narzędzia)
|
13:00
|
Lunch
|
14:00
|
Projektowanie
- jak tworzyć rozwiązania, które pasażerowie docenią i takie, za które będą gotowi zapłacić?
- jak przekuwać problemy i szanse zidentyfikowane na ścieżce pasażera na inicjatywy dla klientów?
- wybór potencjalnych rozwiązań/inicjatyw do dalszego projektowania
- jak prototypować i testować rozwiązania z pasażerami?
- narzędzia wspierające proces mapowanie ścieżki i projektowania rozwiązań – software do mapowania i analizy (ExperienceFellow, Smaply, Custellence)
|
15:30
|
Zakończenie szkolenia. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział
|
Cena
1190 zł + VAT
od 17.08.2019
Siedziba ZDG TOR (XV piętro)
Warszawa
Plac Bankowy 2, Warszawa