Zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji modernizowanych podsystemów – interoperacyjność i ocena bezpieczeństwa
09.05.2019
Warszawa
09.05.2019
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
Wypełnij formularz i kliknij “Zarejestruj się”
Potwierdź poprawność danych
Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na podany adres e-mail
Zapłać kartą lub przelewem na podstawie faktury pro-forma
Weź udział w wydarzeniu!
tylko
-1492
do końca oferty promocyjnej
Praktyka rynkowa pokazuje, że obowiązki związane z interoperacyjnością, w tym uzyskiwanie zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji dla podsystemów strukturalnych w dniu dzisiejszym de facto na wykonawcach modernizacji linii kolejowych. Nałożone w wyniku zawarcia cywilnoprawnej umowy z zamawiającym tj. PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. (PKP PLK), obowiązki uzyskania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji powodują natomiast istotne problemy po stronie wykonawców. Szczególnie skomplikowany i budzący wątpliwości interpretacyjne okazuje się w praktyce sposób potwierdzania zgodności z typem, niezbędny przed wystawieniem deklaracji zgodności z typem dla zabudowanego urządzenia (np. blokady liniowej lub stacyjnego systemu sterowania ruchem kolejowym) lub budowli (takiej jak tor kolejowy, lub system przytwierdzeń).
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim dla przedsiębiorstw wykonujących modernizacje i odnowienia linii kolejowych, producentów wyrobów podlegających jednej z procedur dopuszczania do eksploatacji oraz dla pracowników zarządcy infrastruktury.
TOR Akademia. Jest on ukierunkowany na dostarczenie uczestnikom aktualnej i wyczerpującej wiedzy z zakresu funkcjonowania rynku transportowego i infrastrukturalnego. Wydarzenia realizowane są w siedzibie ZDG TOR, a grupy uczestników liczą maksymalnie 16 osób.
Chcesz zorganizować to szkolenie w swojej firmie w formule zamkniętej? Zapytaj nas o ofertę!
Kontakt: Marta Mazurczak
Cena
1090 zł
Netto za każdego uczestnika
9:45
|
Rejestracja
|
10:00
|
Przywitanie, wstęp
|
10:05
|
Moduł I Wymagania formalne wdrażania interoperacyjności
- Geneza i zakres stosowania wymagań interoperacyjności
- Rodzaje inwestycji wymagających uzyskania zezwolenia Prezesa UTK na dopuszczenie do eksploatacji
- Decyzje Prezesa UTK w sprawie konieczności uzyskania nowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji
- Ogólny schemat procesu inwestycyjnego
- Decyzje o konieczności uzyskania zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji
|
11:30
|
Przerwa kawowa
|
11:45
|
Moduł II Uzyskiwanie zezwoleń Prezesa UTK na dopuszczenie do eksploatacji
- Kompletowanie wniosku do Prezesa UTK
- Najważniejsze zasady i przebieg postępowanie administracyjnego
- Certyfikaty i deklaracje dla podsystemów
- Stanowiska Prezesa UTK
|
13:00
|
Lunch
|
13:40
|
Moduł III Certyfikacja wyrobów kolejowych i podsystemów
- Klasyfikacja podsystemów pod kątem ścieżki dopuszczenia do eksploatacji
- Przebieg procesu certyfikacji podsystemu i postępowanie w przypadku braków i niezgodności
- Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia weryfikacji
- Dokumenty wydawane przez jednostkę
- Wnioskowanie o zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji podsystemu
- Najczęstsze zidentyfikowane problemy w relacjach kontraktowych związane z wymogami prawa polskiego i prawa Unii Europejskiej
- Stanowiska Prezesa UTK
|
15:00
|
Moduł IV Ocena znaczenia zamiany i ocena ryzyka
- Wpływ zmiany na bezpieczeństwo
- Zmiana nieznacząca i znacząca
- Zarządzanie ryzykiem
- Raport z oceny bezpieczeństwa ISA
- Stanowiska Prezesa UTK
|
16:00
|
Zakończenie, wręczenie certyfikatów
|
Cena
1090 zł + VAT
od 19.04.2019
Błękitny Wieżowiec, Plac Bankowy 2
Warszawa
Plac Bankowy 2, Warszawa
Tylko dla zarejestrowanych uczestników