Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.Program - I dzień warsztatów | ZWIŃ |
Szczupły, sprawny, zwinny – Lean w służbie marketingu Lean Management kojarzony jest wciąż tylko z produkcją, dużymi fabrykami i najczęściej rynkiem samochodowym. Nic jednak bardziej mylnego – Lean to filozofia, sposób myślenia, który działa niezależnie od branży czy nawet dziedziny życia. To spojrzenie na proces, przepływ i wartości, które ważne są z punktu widzenia klienta i wszystkich osób biorących udział w realizacji zadań. Filozofia Lean podbija również firmy usługowe – finansowe, ubezpieczeniowe, marketingowe, IT, telekomunikacyjne itp. W dynamiczny i zwinny sposób dostosowują one swój profil działania i produkty do wciąż zmieniającego się rynku oraz preferencji klientów. Dzięki temu zyskują niekwestionowaną przewagę nad firmami, które skupiają się jedynie na maksymalizacji zysku i wciąż staromodnym sposobie zarządzania. Henry Ford powiedział „Zmiana nie jest konieczna, nikt nie ma obowiązku przetrwać” – a czy Ty, Twoja firma, Twój produkt czy startup są gotowe by się zmieniać? Prowadzący: Jarosław Nowicki |
|
9:00 |
Rejestracja uczestników |
09:30 |
Moduł I Wstęp do filozofii szczupłego zarządzania i zwinnego wytwarzania
|
11:30 |
Przerwa na kawę |
11:45 |
Moduł II Lean w marketingu usług pasażerskich - teoria
|
13:30 |
Przerwa na lunch |
14:20 |
Moduł III Lean w marketingu usług pasażerskich - wymiar praktyczny
|
16:30 |
Zakończenie I dnia warsztatów |
Program - II dzień warsztatów | ZWIŃ |
Ocena działań marketingowych Na warsztatach podejmiemy wyzwanie odnalezienia tej części wydatków na marketing, które się nie zwracają. Warsztat oceny działań marketingowych przygotowany przez finansistę dla marketerów ma na celu zbliżyć dwa odległe, często nie rozumiejące się światy finansów i marketingu. Dzięki wspólnej pracy przygotujemy się narzędziowo do rozmowy z kontrolerem finansowym, który za kultowym skeczem „Sęk” kabaretu „Dudek” przed każdą kampanią marketingową zadaje nam pytanie: ja się nie pytam, ile można na tym zarobić, ja się pytam, ile można na tym stracić? Prowadząca: Izabela Zimoch-Konopacka |
|
9:00 |
Rejestracja uczestników |
9:30 |
Moduł IV Planowanie pomiaru i oceny działań marketingowych
|
11:30 |
Przerwa na kawę |
11:45 |
Moduł II Controlling marketingowy a kontrola marketingowa
|
13:30 |
Przerwa na kawę |
14:20 |
Moduł VI Ocena i pomiar marketingu bezpośredniego
|
16:30 |
Zakończenie II dnia warsztatów. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział |
Jarosław Nowicki
Właściciel firmy szkoleniowej i konsultingowej Leanfinity.pl
Izabela Zimoch-Konopacka
właściciel firmy szkoleniowej IPSUM
Dzień dobry,
Niniejszym potwierdzamy zgłoszenie udziału w seminarium Optymalizacja procesów marketingowych w usługach pasażerskich. Od lean marketingu do finansowej oceny prowadzonych projektów, które odbędzie się w dn. 2018-10-02 - 2018-10-03. w Siedziba ZDG TOR, pl. Bankowy 2, (XV piętro), Warszawa.
Aktualne informacje i program zamieszczamy na stronie: https://www.tor-konferencje.pl/wydarzenia/warsztat/optymalizacja-procesow-marketingowych-w-uslugach-pasazerskich-od-lean-marketingu-do-finansowej-oceny-prowadzonych-projektow-599.html
Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy fakturę pro formę, na podstawie której proszę dokonać płatności. Prosimy o przesłanie emailem potwierdzenia przelewu..
Jeżeli chcieliby Państwo dokonać płatności kartą, prosimy o kliknięcie na link: https://www.tor-konferencje.pl/wydarzenia/warsztat/optymalizacja-procesow-marketingowych-w-uslugach-pasazerskich-od-lean-marketingu-do-finansowej-oceny-prowadzonych-projektow-599.html?card=1&rej=1&idf=formID&idus=usID
Zapraszamy do czynnego udziału w naszych konferencjach i seminariach www.tor-konferencje.pl
W
razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Martą Mazurczak marta.mazurczak@tor-konferencje.pl lub 22 462 77 57.
Z pozdrowieniami,
Zespół TOR Konferencje
Oświadczam, że należność za udział w konferencji zarejestrowanych osób zostanie wpłacona nie później niż 7 dni przed konferencją na rachunek bankowy:
Zespół Doradców Gospodarczych ''TOR'' Spółka z o.o.
Pl. Bankowy 2
00-095 Warszawa
ING Bank Śląski, ul. Zamoyskiego 51A 03-901 Warszawa
Konto: 82 1050 1025 1000 0090 8005 1437
Uczestnik może wycofać się z udziału w konferencji bez ponoszenia kosztów w terminie 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia.
Rezygnacja z udziału w konferencji musi mieć formę pisemną.
Po upływie tego terminu pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 20% ceny.
Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia z zapłaty pełnej wysokości należności.
W przypadku, gdyby konferencja nie odbyła się z winy organizatora, zgłaszający otrzyma pełną kwotę wpłaty w przeciągu 10 dni od daty odwołania imprezy.
I declare that the payment for participation in the conference registered persons shall be paid not later than seven days before the conference to the bank account:
Zespół Doradców Gospodarczych ''TOR'' Spółka z o.o.
Pl. Bankowy 2
00-095 Warszawa
ING Bank Śląski, ul. Zamoyskiego 51A 03-901 Warszawa
Konto: 82 1050 1025 1000 0090 8005 1437
Participant may withdraw from participation in the conference without the cost within 7 working days before the date of commencement.
Cancellation of participation in the conference must be in writing.
After this date, we charge a processing fee of 20% of the price.
The absence of reported participant does not exempt from the payment of the full amount due.
In the event that the conference did not take place through the fault of the organizer, the applicant will receive the full amount of the deposit within 10 days from the date of cancellation of the event.