Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.PROGRAM WARSZTATÓW | ZWIŃ |
09:45 |
Rejestracja uczestników |
10:00 |
Prawa pasażera vs. obowiązki przewoźnika w zakresie rozpatrywania reklamacji Piotr Szwechłowicz, radca prawny, kancelaria prawna Piszcz i Wspólnicy
|
10:40 |
Reklamacje pasażerskie w świetle aktualnych wytycznych rozporządzenia RODO
Piotr Szwechłowicz, radca prawny, kancelaria prawna Piszcz i Wspólnicy |
11:20 |
Przerwa na kawę |
11:35 |
Dotychczasowe orzecznictwo UOKiK i sądów dotyczące reklamacji pasażerskich Piotr Szwechłowicz, radca prawny, kancelaria prawna Piszcz i Wspólnicy
|
12:15 |
Kary i sankcje za nierozpoznanie albo niewłaściwe rozpoznanie reklamacji pasażera Piotr Szwechłowicz, radca prawny, kancelaria prawna Piszcz i Wspólnicy
|
13:00 |
Lunch |
14:00 |
Sesja ćwiczeniowa: Skuteczna obsługa pasażera w procesie reklamacji Anna Krawcewicz - Konsultant HR, Asesor, trener, psycholog biznesu, coach, Założycielka firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP
|
16:20 |
Zakończenie warsztatów |
Piotr Szwechłowicz
radca prawny, kancelaria prawna Piszcz i Wspólnicy
Anna Krawcewicz
Konsultant HR, Asesor, trener, psycholog biznesu, coach, Założyciel firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP