Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.PROGRAM KONFERENCJI | ZWIŃ |
11:00 |
Rejestracja uczestników. Zaproszenie na kawę |
11:35 |
Generowanie leadów w marketingu b2b. Jak skutecznie przeprowadzić ten proces używając kontentu? Tomasz Dominiak, PR Manager, KomunikaTOR
|
12:10 |
Marketing ROI. Jak mierzyć efektywność prowadzonych działań? Rafal Kirzyński, Ekspert w obszarze Public Relations, komunikacji korporacyjnej i marketingowej B2B, New Marketing Consulting
|
12:45 |
Poczęstunek i networking |
13:30 |
Marketing b2b w organizacji działającej na rynku kolejowym case study Siemens Mobility Marcin Górecki, Marketing, Communication, PR Manager, Siemens Mobility
|
14:05 |
Rynek marketingu oczami największego wydawcy mediów transportowych w Polsce Łukasz Malinowski, Redaktor naczelny Wydawnictwa TOR, Zespół Doradców Gospodarczych TOR |
14:20 |
Marketing b2b we współczesnym biznesie – od zadań do wyzwań dyskusja panelowa
Udział w dyskusji potwierdzili:
Moderator: Anna Kreiser, Digital Strategist, Digitalkod Consulting |
15:10 |
Zakończenie konferencji |
Tomasz Dominiak
PR Manager, KomunikaTOR
Rafał Kirzyński
New Marketing Consulting
Marcin Górecki
Marketing, Communication, PR Manager, Siemens Mobility
Łukasz Malinowski
Redaktor naczelny Wydawnictwa TOR, Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Anna Kreiser
Digital Strategy Consultant, Digitalkod Consulting
Michał Wrzosek
Rzecznik Prasowy, Budimex S.A.
Remigiusz Tytuła
Koordynator ds. Marketingu i Wizerunku, Grupa KZN BIEŻANÓW