Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘Zapisz się’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na Przesyłanie informacji drogą mailową oraz Przesyłanie informacji handlowych.
POŁĄCZENIE JEST BEZPIECZNE
Prywatność podczas łączenia z tą stroną jest chroniona - dane, hasła, wiadomości, numery kart nie są widoczne dla innych użytkowników.PROGRAM KONFERENCJI | ZWIŃ |
10:00 | Rejestracja, poranna kawa |
11:00 |
Wstęp
|
11:10 |
Wprowadzenie
|
BLOK I: Warunki funkcjonowania bocznic kolejowych | ZWIŃ |
11:20 |
Bocznica jako element infrastruktury kolejowej? Znaczenie bocznic dla sieci kolejowej i przewozów towarowych, warunki dla rozwoju bocznic, rozwiązania europejskie versus praktyka przepisów w Polsce, konieczność ujednolicenia wymagań i upowszechnienia informacji
|
11:50 |
Świadectwa bezpieczeństwa użytkownika bocznicy i system dopuszczeń technicznych Użytkownicy bocznic a ich obowiązki wobec UTK, regulaminy pracy bocznicy kolejowej, minimalne wymogi dokumentacyjne i monitorowania
|
12:20 |
Charakterystyka bocznic kolejowych w Polsce Ile mamy bocznic; bocznice duże i małe; różnica pomiędzy terminalem a bocznicą; bocznice samodzielne i istniejące w ramach zakładu, przewoźnika, zarządcy; przewozy wyłącznie technologiczne a udostępnienie bocznicy dla przewoźników; tabor używany tylko w obrębie bocznicy a tabor wyjeżdżający na sieć PLK
|
12:50 | Dyskusja |
13:20 | Przerwa obiadowa |
BLOK II: Praktyka zarządzania bocznicą kolejową | ZWIŃ |
14:00 |
Najczęściej występujące zaniedbania lub błędy w zarządzaniu bocznicą – doświadczenia UTK Przykłady i statystyka dotycząca kontroli - prezentacja uchybień i nakładanych kar, brak lub błędna dokumentacja, nieprawidłowości użytkownika bocznicy kolejowej w zakresie pracowników zatrudnionych na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz eksploatowaniem pojazdów kolejowych
|
14:30 |
Modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym jako ważny element poprawy bezpieczeństwa i optymalizacji procesów prowadzenia ruchu na bocznicach kolejowych
|
15:00 |
Bezpieczeństwo kolejowe - zdarzenia na bocznicach, elementy zarządzania ryzykiem Wypadki na bocznicach: obowiązki raportowania i dokumentowania, identyfikacja najważniejszych zagrożeń, zapobieganie, wdrożenie elementów szacowania ryzyka
|
15:20 |
Personel kolejowy odpowiedzialny za bezpieczeństwo Pracownicy ruchu kolejowego na bocznicy – kwalifikacje, uprawnienia, wymagania formalne, szkolenia, badania i praktyka
|
15:40 |
Pojazd drogowo-szynowy a bocznice kolejowe
|
16:00 |
Koszty działalności bocznicowej Optymalizacja kosztów finansowych, koszty ekonomiczne, identyfikacja kosztów, grupy zasobów, optymalizacja procesów obsługi i utrzymania, dobre praktyki
|
16:15 |
Optymalizacja procesów zarządzania infrastrukturą bocznicową w oparciu o Lean Management
|
16:35 | Dyskusja |
17:00 | Zakończenie |
Krzysztof Baczyński
Tor-Audytor
Michalina Choroś
Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Krzysztof Dyl
Urząd Transportu Kolejowego
Piotr Faryna
Tor-Audytor
Emilia Frąckiewicz
Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Ignacy Góra
Urząd Transportu Kolejowego
Bartłomiej Hadzicki
Cargo Master
Alicja Kozłowska
Urząd Transportu Kolejowego
Jarosław Licznerski
Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Robert Lis
Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Krzysztof Matuszewski
Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.
Krzysztof Puławski
Crystal Traktor Sp. z o.o.
Anna Szczygielska
Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.
Rafał Wachnik
Urząd Transportu Kolejowego
Ryszard Węcławik
Zespół Doradców Gospodarczych TOR
Michał Zięba
Urząd Transportu Kolejowego