
Zamówienia obronne – szanse dla firm kolejowych oraz infrastrukturalnych
12.8.2025
45
Dni
12
Godzin
44
Minut
29
Sekund


Bezpłatny webinar dla firm zainteresowanych wejściem lub poszerzeniem działalności na rynku obronnym. Konkretne porady oraz wiedza od praktyków:
- Specyfika rynku obronnego
- Komunikacja i promocja na rynku obronnym – dobre praktyki
- Wyzwania prawne i regulacyjne
- Jak wejść oraz rozszerzyć obecność na rynku obronnym
- Możliwości zdobycia zamówień
- Ukryte nisze oraz sposoby ich znalezienia i zagospodarowania
Informacje organizacyjne:
Bezpłatny webinar odbędzie się 12 sierpnia o godz. 10.
Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się poprzez formularz na dole strony.
Partnerzy
Prelegenci:
Dominik Krawczyk
.jpg)
Ron Farkas
%201.jpg)
Tomasz Dominiak
Program
10:00: Wstęp i wprowadzenie nt. komunikacji:
Tomasz Dominiak:
- Jak komunikować się na rynku obronnym?
- Infosfera rynku obronnego – wyzwania i możliwości
- Komunikacja i promocja na rynku obronnym – dobre praktyki
Dominik Krawczyk:
- Wyzwania prawne i regulacyjne
- Jak wejść oraz rozszerzyć obecność
- Możliwości wejścia na rynek wojskowy dla firm obecnie nastawionych na rynek cywilny. Wyzwania prawne i regulacyjne.
- Koncesje i regulacje dotyczące technologii podwójnego zastosowania.
- Formy sprzedaży, przetargi
Ron Farkas:
- Jak wejść oraz rozszerzyć obecność na rynku zamówień obronnych
- Jakie są obecnie możliwości zdobycia zamówień i w jak będzie wyglądał rynek w najbliższym czasie
- Jak trwająca wciąż wojna na Ukrainie wpłynęła na rynek zamówień i firm cywilnych?
- Ukryte nisze oraz sposoby ich znalezienia i zagospodarowania
Sesja Q&A
12:00: Zakończenie webinaru
Uczestnictwo
Aktualnie dostępne pakiety
✅ Dowiedz się, jak zdobywać kontrakty obronne.
✅ Poznaj wymogi współpracy z wojskiem i administracją.
✅ Zyskaj przewagę rynkową dla swojej firmy.
📅 12 sierpnia 2025 | godz. 10:00–12:00
Link z dostępem do webinaru zostanie wysłany w osobnym mailu
Inne Wydarzenia
Frequently Asked Questions
Below you will find answers to the most frequently asked questions.
Participation in the event can be purchased through the website www.tor-konferencje.pl, choosing the event that interests us.
The VIP package can be purchased by selecting paid participation options during registration. By choosing the paid registration option, you have the option to make an online payment or a pro-forma invoice.
Partition to the event can be canceled at a cost of 7 days before the event. A cancellation between 7 days and 4 days before the event is 20% of the event fee, within 3 days of the event 50% of the event fee. In the case of cancellation of participation the day before the event or on the day of the event, the Participant bears 100% of the fee for participation in the event. Resignation must be submitted by email: konferencje@tor-konferencje.pl.
The term of payment of the invoice is 7 days.
Yes, it is enough to choose the payment method that interests us to register for.